Dollywood - Dream Out Loud

DIVERGENT

Publicerad 2013-12-06 20:02:51 i Reading, TV & Film,

Svenska: Oh lord, oh lord, oh lord! När jag var och såg Catching Fire på bio så visade de trailern för Divergent. Divergent är baserad på en bok med samma namn - en bok som jag ÄLSKAR! Det är en triologi och den sista boken kom ut så sent som i Oktober detta år. Jag har precis fått hem den så nu vet jag vad jag kommer göra denna helg. Divergent tiologin är en dystopi i Hunger Games-anda. Så ni som gillar Hunger Games kommer även gilla Divergent. Jag tror denna film kommer bli den nya stora hypen. Böckerna heter Divergent, Insurgent och Allegiant (är osäker på om de har andra namn på svenska, jag läser på engelska. Jag rekommenderar att man läser på engelska om möjligt då det är orginalspråket) så spring och köp de med en gång, de är stört bra!

English: Oh my lord, oh my lord, oh my lord! When I saw Catching Fire at the movies, they showed the trailer for Divergent. Divergent is based on a book with the same name - a book that I LOVE! It's a triology and the last book just came out October this year. I just got it so now I know what I'm doing this weekend. The Divergent triology is a dystopia in the Hunger Games-spirit. So if you like Hunger Games, you'll like Divergent as well. I think the film will be the next big hype. The books are called Divergent, Insurgent, and Allegiant - run out and buy them now, they are seriously good!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela