Dollywood - Dream Out Loud

Dear God, make me a bird so I can fly far away from here

Publicerad 2013-11-28 21:02:00 i Övrigt,

 
Svenska: Åh, vad torsdagar kan vara jobbiga ibland. Speciellt när man hela tiden tänker att det är fredag. Usch, så jag längtar till helgen, behöver verkligen mer sömn! Jag blir alltid så otroligt trött under hösten och vintern, klarar inte av att det blir mörkt vid kl.15. Nej, jag vill ha sol och värme och ljus! Jag skulle så vilja åka bort någonstans, gärna tillbaka Australien och hälsa på släkten. Men det blir iaf Spanien över julen och gud som jag längtar!
 
English: Thursdays can be so annoying sometimes! Especially when you think it's Friday all the time. I can't wait for the weekend to get here, I really need some more sleep! I always get really tired during the fall and winter, I can't handle it getting dark at 3pm. No, I want sun and warmth and light! I'd like to travel somewhere, like back to Australia to visit my relatives. At least I'm going to Spain over Christmas, I can't wait!
 
Sweet dreams, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela