Dollywood - Dream Out Loud

Dags för julklappar

Publicerad 2013-11-28 21:26:00 i Övrigt,

 
 

Snart är det jul så nu är det dags att börja köpa julklappar om man inte vill vara ute i sista minuten. Julklappar kan vara jätteroligt att köpa men även väldigt svårt. Jag brukar ha svårast att hitta julklapp till pappa eftersom han redan har allt han behöver/vill ha. Därför kan det vara bra att söka lite på nätet för att hitta tips på vad man kan köpa.  Jag gillar bl.a. att kolla på kollage på bloggar, där brukar man kunna hitta många bra tips. Brukar även hitta grejer som jag själv önskar mig då också. Det jag dock önskar mig mest (som jag har önskat mig både till jul och min födelsedag det senaste året) är pengar till mina sånglektioner. Eftersom jag har gått på sång i ett och ett halvt år nu (jag går ju dessutom två gånger i veckan nu) så blir det en hel del pengar som läggs ner på det så då är det alltid bra att önska sig det i present!

 

Sweet dreams, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela