Dollywood - Dream Out Loud

Catching Fire

Publicerad 2013-11-27 20:36:00 i TV & Film,

Svenska: Catching Fire... vad ska jag säga? Jag dog lite. Så jäkla bra! Jag är så glad att den levde upp till mina förväntningar och var lika bra som boken. Den var nog till och med bättre än vad jag förväntat mig! Kommer faktiskt inte på något som jag inte tyckte om och jag brukar alltid hitta något i filmer, shower osv. som jag inte tycker om eller skulle vilja ändra på. Nu vill jag bara gå och se filmen igen! Det kommer jag förmodligen också göra. Åh vad jag längtar till Mockingjay part 1 kommer ut.
 
English: Catching Fire... I don't know what to say. I died and went to heaven, it was sooooo good! I'm so happy it was as good, or even better, as I expected and just as good as the book. I can't think of a single thing I didn't like and I always find something I don't like or would like to change in films, shows etc. Now, I just wanna see the movie again which I probably also will. I can't wait for Mockingjay part 1 to come out!
 
Sweet dreams, Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela