Dollywood - Dream Out Loud

Busy as a bee

Publicerad 2013-11-25 18:19:32 i Övrigt,

Svenska: De senaste dagarna har jag haft fullt upp. Har bl.a. varit på teater och sett Catching Fire på bio. Känns fortfarande som jag inte kommit tillbaka till den riktiga världen ännu. Men idag är det måndag och det betyder back to work. Nu sitter jag och väntar på att min sånglektion ska börja, sen ska jag hem och slänga i mig mat och sooooova! Får se om jag hinner/orkar slänga iväg nått blogginlägg också.

English: I've been quite busy these last couple of days. Among other things I've been to the theater and seen Catching Fire at the movies. Feels like I'm not fully back to the real world again. But today's Monday which means back to work. Right now, I'm waiting for my singing lesson to start and when I get home I'll eat something quick and then sleeeep! Maybe I'll post another blog post as well, we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela