Dollywood - Dream Out Loud

Sephora till Stockholm!

Publicerad 2013-01-18 13:55:26 i Beauty & Makeup,

Åh vad glad jag är just nu! Har precis fått veta att Sephora
ska öppna en butik på Bilioteksgatan i Stockholm nu i mars!
De öppnade ju för ett tag tillbaka sen den första svenska butiken
i Täby men jag har varit alldeles för lat för att åka ut dit för att kika.
 
För er som inte vet så är Sephora en sminkaffär som Kicks. Dock
tycker jag Sephora är så mycket bättre! Jag hoppas verkligen att
butiken kommer ha vissa märken som annars inte finns i Sverige.
När jag var i Spanien i somras så köpte jag min mycket efterlängtade
Naked 2 palett från Urban Decay som jag redan är helt förälskad i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela