Dollywood - Dream Out Loud

Les Misérables på fredag!

Publicerad 2013-01-16 17:12:52 i TV & Film, Teater/Dans/Musikal,

På fredag kommer äntligen Les Misérables till Sverige!
Jag ska gå och se den tillsammans med Klara och jag
är så taggad. Les Mis är en av mina absoluta, om inte
den absoluta favorit musikalen och jag har gått och
väntat i månader på denna film!
 
Jag älskar när musikaler kommer ut på film då det ger
en chansen att se musikaler som man inte har haft chansen
att se live (eller på internet). Dessutom kan man ju kolla
på de om och om igen då, haha!
 
Jag kommer ihåg när man va liten och alltid kollade på
samma filmer hela tiden. Jag brukade titta på en film
och sen spola tillbaka till början för att titta på den igen
direkt efter jag sett klart den, haha! Jag antar att min
kärlek för film alltid har funnits inom mig.
 
Bild från premiären i New York.

Jag är så glad att Samantha Barks (i mitten på bilen)
spelar Eponine i filmen och det ska bli väldigt spännande
att se resten av skådespelarna i sina roller. Jag är
bland annat väldgt spänd på att se Anne Hathaway
då jag hört både bra och dåliga saker om hennes tolkning
av låten I dreamed a dream. Lite skeptisk måste jag erkänna
att jag är. Dock tror jag att Amanda Seyfried kommer passa
utmärkt som Cosette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela