Dollywood - Dream Out Loud

Vagabond SS13

Publicerad 2013-02-24 20:56:58 i Mode,

Om det är någon obsession jag har modemässigt så är det helt
klart skor. Jag älskar skor! Man kan aldrig ha för många. Så när
jag såg Vagabonds vår- och sommarkollektion 2013 blev jag väldigt
köpsugen. Det fanns massa snygga damskor i massa olika modeller.
Allt från ballerinaskor, sandaletter och pumps till sportinspirerade skor
med 90-tals platå och klassiska loafers inspirerade av herrmodet.
Dessutom var färgskalan väldigt bred vilket jag älskar! Man blir så glad
av färg. Vagabonds kollektion hade fina färger från pastell till neon.
Herrskorna höll sig mer åt de klassiska neutrala färgerna så som brunt,
beige och vitt i materialen skinn, mocka och textil. Loafers och sportinspirerade
snörskor regerade. Enkelt, klassiskt, snyggt.
 

Kolla in Vagabonds nya kollektion
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela