Dollywood - Dream Out Loud

xoxo

Publicerad 2013-12-05 15:07:00 i TV & Film, TV & Film,



De senaste dagarna har jag varit hemma sjuk. All min tid har spenderats i sängen kollandes på serier och nu känns det som jag sett allt det finns att se. Usch, vad uttråkad man kan bli när man är sjuk! Då finns det bara en sak att göra - fram med Gossip Girl boxarna! GG är förmodligen min absoluta favortiserie. Det är den serie som funnits där genom min tonår och det känns som jag växte upp med karaktärerna. Haha, vad töntigt men ändå så sant. Dock måste jag säga att de första säsongerna är de bästa! Det är så synd att de drog ut på serien så som de gjorde, man ska ju sluta när man är på topp! Men vi alla vet väl hur showbiz funkar, det är pengarna som räknas.
 
xoxo, Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela