Dollywood - Dream Out Loud

Lost

Publicerad 2012-10-29 15:44:08 i Personligt,

Just nu känner jag mig väldigt förvirrad och det är en otroligt jobbig känsla.
Hela mitt liv har jag varit väldigt målmedveten. Jag har alltid vetat vad jag
vill ha/göra och jag har alltid gått för det. Man skulle kunna säga att jag alltid
har haft en plan över hur mitt liv ska se ut. Nu är jag äldre och saker har
förändras. Man utvecklas och blir en annan person, man vill inte samma saker
längre. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv just nu. Jag känner mig så
pressad över att bestämma vad jag ska göra efter gymnasiet nästa år. Jag vet
att många känner så men grejen är det att jag alltid har vetat vad jag vill göra så
jag vet inte riktigt hur jag ska hantera min ovishet.
 
Jag vet att jag vill utomlands. Har alltid siktat mot USA men nu är jag inte så
säker längre. Jag vill kanske åka till the UK istället. Just nu känns det som jag
inte vill plugga heller utan bara jobba men jag kan inte bestämma mig.
 
Kan inte tiden bara stanna upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela