Dollywood - Dream Out Loud

I miss Silverado theatre!

Publicerad 2012-10-03 18:39:39 i Plugga utomlands, Teater/Dans/Musikal,

Något jag verkligen saknar är teatern på mitt high school (Silverado High School)
i USA. Det var så kul! Jag älskar verkligen teater så att få hålla på med det varje dag
var som en dröm. Jag hade både teater lektioner varje dag och rehearsals för olika
shower på eftermiddagarna. De absolut bästa studerna i Vegas var när vi hade shower.
Dels fick man ju uppleva den underbara känslan av att stå på scenen tre dagar i veckan
i två veckor plus att vi alltid gick ut och åt med alla i teatern efteråt. De flesta av mina
bästa kompisar i USA var med i teatern, vi hade det så kul ihop! Åh vad jag saknar det!
 
xx, Emilia.
 

Här sjunger vi "Wonderful Guy" från musikalen "South Pacific". Jag är den andra personen på trappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela