Dollywood - Dream Out Loud

New from H&M

Publicerad 2012-11-14 18:23:00 i Mode,

Köpte denna skjorta i grått från H&M för ett tag sen och jag älskar den!
Har efter det spanat in samma skjorta men i en mer mintaktig färg på
deras hemsida. Förra veckan hade jag en 50% rabatt på valfri vara kod
så jag tog och klickade hem den. Idag var jag och hämtade paketet och
jag är så nöjd. Den kommer funka nu i vinter men även till våren!

/Ordered this with 50% off from H&M last week. I already had it in grey
and I love it! This will work for winter as well as spring later on./

xx, Emilia.

 

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2013-01-15 11:19:01

Jätte snygg! Älskar detaljerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela