Dollywood - Dream Out Loud

Essentials

Publicerad 2013-02-10 23:42:00 i Beauty & Makeup,

Det finns vissa produkter jag bara måste ha. Som dessa två.
Niveas sminkborttagning är bäst! Jag brukar använda olivolja
för att ta bort mitt smink (finns inget bättre för att få bort foundation,
ögonskugga osv) men jag använder ändå en sminkborttagning
efteråt för att ta bort mascaran. Dessutom får det bort alla "sminkrester"
från huden. Sen älskar jag även ansiktsvatten som återfuktar huden
ordentligt. Dessutom är ansiktsvatten bra för att mjuka upp pormaskar man
vill ta bort. Garniers ansiktsvatten är toppen då de inte innehåller alkohol
(som de flesta andra märken använder) vilket torkar ut huden istället för att
återfukta. Jag brukar egentligen använda Garniers gröna ansiktsvatten men då
den va slut i affären så får det bli att testa denna.

Just nu kollar jag på musikalen Pippin innan det är daggs
att sova. Den är riktigt rolig. När jag bodde i USA sjöng vi
sången Corner of the Sky på vårat teatershowcase.

Kommentarer

Postat av: Caroline Tano

Publicerad 2013-02-11 16:27:15

Du har en jätte fin och läsvärd blogg! Här kommer jag klicka in mycket i framtiden :)Kolla gärna in min blogg om du har tid och lämna en kommentar. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela