Dollywood - Dream Out Loud

Om mig

Publicerad 2012-09-18 17:12:00 i Personligt,

Välkommen till min blogg!
 
Jag heter Emilia, är 19 år och kommer från Stockholm.
Min blogg handlar om mitt liv, mina framtidsplaner och framförallt  - mina drömmar!
Just nu går jag sista året på Internationella Engelska Gymnasiet, IEGS, och
älskar det! Läser alla mina kurser på engelska, förutom svenska då alltså.
 
Jag drömmer om att jobba inom teater och film industrin som skådespelerska,
musikalartist, regissör och manusförfattare. Jag älskar att sjunga, spela teater, dansa,
lyssna på musik osv. Jag vill även hemskt gärna lära mig att spela piano och gitarr ordentligt!
I framtiden ser jag mig i New York, Kalifornien eller London (eller varför inte alla tre?).
 
År 2010-11 bodde jag i Las Vegas och gick på high school. Det är en av de
bästa upplevelserna av mitt liv och jag längtar hela tiden tillbaka - även om
det finns saker jag inte gillar med USA. När jag var där sysslade jag mycket med dans och
teater och det var då jag bestämde mig för att det var det jag ville satsa på.
Jag vet att det är en stenhård industri men jag är väldigt positiv och tror att ifall man
vill något tillräckligt mycket så är ingenting omöjligt!
 
Andra viktiga saker att veta om mig; jag ÄLSKAR allt som har med disney att göra,
mode och smink är ett annat stort intresse jag har, julafton är min favoritdag på hela året
och jag hatar ketchup!
 
xx, Emilia.
 
Jag (vänster) och världens bästa syrra i Hollywood!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2012-09-23 21:59:11

cool bild!

Postat av: Ann

Publicerad 2012-09-27 20:52:21

Mina favoritertjejer!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela