Dollywood - Dream Out Loud

Snygga mobilskal

Publicerad 2012-10-06 18:19:00 i Mode,

Jag skulle vilja köpa lite nya mobilskal till min iphone.
Jag tycker det är kul att man kan ha massa olika att varva mellan.
Då kan man matcha de till ens outfits och så vilket är väldigt gulligt.
När jag var i USA i våras och hälsade på så köpte jag ett skal.
Skalen där är dock mycket dyrare än här i Sverige (typ det ända som inte
är billigare där!) så när jag kom hem hittade jag samma skal på en
svensk hemsida för betydligt mindre pengar. Aja, sånt är livet!
 
En hemsida som har snygga skal är nymobil.se!
De har passa skal som jag skulle kunna tänka mig att beställa men
sen så finns det även mer "over the top" skal med lite Japansk feeling.
Dessutom är skalen väldigt billiga!
 
I USA är det väldigt vanligt med med skal som täcker både framsidan och
baksidan. Vissa kan tycka att mobilerna blir lite klumpiga då men jag
tycker det kan vara väldigt snyggt!
 
Här är en av de skalen jag gillar från nymobil.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela